Vi udvikler hele tiden nye features, som fremtidssikrer jeres telefoniløsning

Se flere eksempler på under 1 minut

Flexfone er pakket med mere funktionalitet, end vi har plads til på denne side. Vi har derfor udvalgt de mest populære funktioner, som gavner de fleste virksomheder

Visuelt kaldsflow

Med et visuelt kaldsflow fra Flexfone kan I få et komplet overblik over, hvordan telefonopkald bevæger sig gennem jeres system. Et visuelt kaldsflow er et rutekort over, hvordan indgående kald agerer, når der ringes til jeres virksomhed.

Udformningen af et kaldsflow afhænger udelukkende af de behov og ønsker, som I har til jeres ip-telefoni. Alle funktionsmoduler kan bygges sammen på præcis den måde, I ønsker. Åbningstider, tastemenuer, visuelle telefonsvarer, landekodestyring, telefonkøér og meget mere kan altid til- og fravælges, så teleløsningen altid matcher jeres behov.

Dermed er I sikret, at jeres kunder altid får en god oplevelse, når de er i kontakt med jer.

Omstilling

Myfone.dk kan man omstille sine opkald direkte i sin browser. Vi har også bygget omstillingsfunktionen ind i vores Myfone app.

Med Flexfone får I et omstillingsbord udover det sædvanlige. I kan naturligvis omstille kald fra jeres bordtelefoner, men I kan også gøre det direkte i jeres browser, via vores Myfone app til IOS og Android og via Skype for Business.

I kan vælge at lave en direkte eller overvåget omstilling. Ved en direkte omstilling bliver kaldet stillet igennem til jeres kontakt med det samme, og jeres opkald ophører. Ved en overvåget omstilling kommer I igennem til jeres kontakt, hvorefter I kan spørge, om vedkommende har tid til at tage imod omstillingen.

Skype for Business fra Flexfone

Med Skype for Business har vi kombineret det bedste fra to verdener, så I kan få en slagkraftig kommunikationsløsning, der dækker alle jeres behov. Vi har bl.a. optimeret kontaktmulighederne i Skype for Business, så I kan ringe til både mobil- og fastnetnumre fra Skype klienten.

Alle vores platforme er synkroniseret med Skype for Business, så status på kolleger, kalenderinformationer og kontakter altid er tilgængelig - uanset om I bruger Skype for Business eller Flexfone via mobilen eller computeren.

Alt det og meget mere er med til at give jer nogle helt nye og unikke muligheder for effektiv kommunikation imellem kunder, kolleger og samarbejdspartnere.

Ønsker du at vide mere om mulighederne med Skype for Business, kan du læse mere på vores side om Flexfone - Skype for Business.

Hovednummer

Om I har et enkelt hovednummer eller måske flere, kan det nemt opsættes.

Et hovednummer er indgangen til jeres virksomhed. Herfra skal kunder og samarbejdspartnere navigeres frem til de rigtige afdelinger og medarbejdere. Derfor har vi udviklet et simpelt og intuitivt værktøj til at holde styr på de forskellige kaldsstrømme. Vi kalder det for Visuelt Kaldsflow.

Ønsker I at skifte til Flexfone, kan vi sørge for, at I får alle jeres eksisterende hovednumre med over til os.

Telefonkøer

Med telefonkøér kan I sikre, at det er de rigtige medarbejdere, der håndterer jeres kunder, så de får en god oplevelse. I bestemmer selv, hvor mange telefonkøér jeres virksomhed skal have.

Telefonkøér giver også virksomheden mulighed for, at kunder kan vente til musik, indtil en medarbejder er ledig. I kan også aktivere Ring mig op, så kunden slipper for at vente i køén og i stedet bliver ringet op - så snart én af jeres medarbejdere er ledig.

Åbningstider

Med funktionen Åbningstider kan I selv indstille, hvornår jeres Flexfone system skal være åbent og lukket. Det betyder, at jeres kunder altid får hjælp, når I har åbent og klar besked, hvis I har lukket.

Eksempel (Inden for normal åbningstid):
”Velkommen til IT-Biksen, du har nu følgende valgmuligheder”...

Eksempel (Uden for normal åbningstid):
”Du har ringet til IT-Biksen uden for vores normale åbningstid, som er: mandag til torsdag fra 08:00 til 16:00 og fredag fra 08:00 til 14:00 samt lørdag fra 09:00 – 12:00. Ved hastesager kan vores vagt kontaktes på +45 86 11 22 33”.

Tastemenuer

En tastemenu sparer jeres kunder for tid, og jeres medarbejdere undgår samtidig unødig håndtering af opkald - der ikke var tiltænkt dem.

I bestemmer selv, hvordan tastemenuen skal indstilles, og I kan selv ændre den løbende. Har I fx en salgs-, kundeservice- eller administrationsafdeling, kan vi lave en tastemenu, som dirigerer kunderne hen til den ønskede afdeling.

En tastemenu fra Flexfone er et stærkt værktøj til at automatisere jeres daglige kundehåndtering.

Velkomsthilsen

En velkomsthilsen kan give et personligt præg til jeres virksomhed.

En velkomsthilsen er det første jeres kunder møder, når de ringer til jer, og kan med fordel kobles sammen med en tastemenu, så jeres kunder bliver dirigeret hen til en medarbejder, der kan løse opgaven.

I kan nemt opsætte jeres egen personlige velkomsthilsen, som I kan uploade til Flexfone-systemet eller blot indtale den direkte via en telefon, som er tilknyttet jeres løsning.

Hvis I vil have en professionel stemme på jeres velkomsthilsen, så tilbyder Flexfone professionel indspilning af speaks.

Visuel telefonsvarer

En visuel telefonsvarer er et effektivt redskab til administration af jeres daglige kommunikation med kunder og kolleger.

I kan oprette en unik telefonsvarer for både virksomheden og for hver enkelt medarbejder. I har med vores visuelle telefonsvarer mulighed for både at aflytte, spole, slette og få tilsendt beskederne direkte på e-mail.

De personlige telefonsvarer administreres nemt via jeres adgang til Myfone.dk, på jeres bordtelefoner eller direkte i Myfone app´en. Man kan tilføje en telefonsvarer på en “Åbningstid”, hvis I fx har en salgslinje, hvor man gerne vil modtage forespørgsler efter lukketid.

Tastefunktioner

Vores tastefunktioner giver adgang til en lang række funktioner, så I nemt og hurtigt kan håndtere jeres daglige opkald. I kan logge af/på køér, lave direkte eller overvåget omstillinger, indtale velkomsthilsener og aflytte telefonsvarerbeskeder.

Bruger I smartphones, kan I hente vores Myfone app, hvor alle tastefunktioner er pakket ind i et flot design og med smarte genvejstaster.

Telefonmøde

Med Flexfone får I to typer af telefonmøder, så I er sikret de bedste betingelser for et optimalt samarbejde imellem kolleger og eksterne samarbejdspartnere.

Den ene er en ”fast” mødetelefon, som I kan oprette lige så mange af, I har behov for. Disse mødetelefoner defineres med et navn og en firecifret pinkode, som bruges til at få adgang.

I har også mulighed for at lave et ad hoc telefonmøde, så I hurtigt kan starte et nyt telefonmøde på farten via Myfone app’en.

Ring med Myfone.dk

Med Myfone.dk har du mulighed for at foretage og modtage kald i din internetbrowser. Du indtaster blot et navn/nummer på den person, du vil ringe op. Når du er klar til at ringe op, trykker du blot på telefonrøret, hvorefter opkaldet går i gang.

Når kaldet er i gang, har du alle de velkendte funktioner til rådighed, såsom direkte og overvåget omstilling, slå på lydløs og muligheden for at tilføje en person til samtalen.

Læs mere her

Indtrækningsgrupper

Med indtrækningsgrupper kan du blive siddende på din plads og tage et kald, som ringer hos en kollega eller på nabokontoret. Dermed ringer jeres kunder aldrig forgæves, hvis en af dine kolleger ikke er til stede.

Med vores indtrækningsgrupper oplever jeres kunder en høj tilgængelighed, da de får hjælp, selvom der mangler nogle medarbejdere på kontoret.

Landekodestyring

Har I kunder lokaliseret i flere forskellige lande, kan Flexfones landekodestyring sikre, at jeres internationale kunder mødes af en velkomsthilsen og en tastemenu, som bliver oplæst på kundens eget sprog.

Flexfones landekodestyring aflæser landekoden, som kunden ringer med, hvorefter der aktiveres en velkomsthilsen og en tastemenu på det pågældende sprog.

Eksempel
Har I fx kunder i Spanien, og har I spansktalende medarbejdere til at betjene disse kunder, så kan landekodestyringen sikre, at alle spanske kunder bliver mødt af en spansk velkomsthilsen og tastemenu, hvorefter de lander i jeres spanske afdeling - selvom de ringer på jeres danske hovednummer.

Statistik

Flexfones indbyggede statistikmodul giver en detaljeret oversigt over jeres virksomheds ind - og udgående kald.

I statistikmodulet kan I bl.a. se statistik over jeres virksomheds telefonkøér, telefoner, lokalnumre og medarbejdere. Derudover kan I se, hvornår en given medarbejder logger ind og ud af en kø, og hvor mange ind – og udgående opkald medarbejderen har håndteret.

Statistikken er pakket ind i overskuelige diagrammer for et bedre overblik, og kan ligeledes laves som et Excel udtræk, eller som en PDF med den visuelle statistik.

I kan bruge statistikmodulet til at analysere jeres daglige kommunikation, som bl.a. kan være med til at optimere jeres kundebetjening - så jeres kunder altid får en god oplevelse.

Optag samtaler

Med Flexfone har I mulighed for at optage samtaler. Alle samtaler er specificeret med samtaletidspunkt og en oversigt over lokalnumrene på de medarbejderne, som har deltaget i samtalerne.

Hvis I optager jeres samtaler, får I en lang række muligheder, da I kan analysere på jeres medarbejderes opkald.

Dette er især værdiskabende for virksomheder, som har salgs- og kundeserviceafdelinger, hvor det kan være relevant at gennemgå tidligere kald for at optimere medarbejdernes kundehåndtering.

Variabelt kaldsflow

Med et variabelt kaldsflow fra Flexfone får I mulighed for nemt at justere den måde, hvorpå alle indgående kald dirigeres.

Ved hjælp af én genvejstast på bordtelefonen kan I dreje alle kald i en anden retning end normalt. Forstil jer et sporskifte, hvor alle kaldene kører til højre, når modulet er aktivt og til venstre, når modulet er deaktiveret.

I kan også åbne jeres telefoner tidligere end jeres forudindstillet “Åbningstid” er sat til. Derved kan jeres kunder komme igennem til jer, hvis I fx er mødt ind tidligere end normalt.

Lydfiler

I har mulighed for at indtale speaks til velkomsthilsener, åbningstider, tastemenuer og landekodestyring. Flexfone kan også være behjælpelig med bestilling af professionelle speaks hos eksterne samarbejdspartnere.

Det betyder, at I kan få forskellige velkomsthilsener - alt efter behov.

Ring mig op

Med Ring mig op kan I give jeres ventende kunder en god oplevelse - selvom I har travlt på telefonerne.

De ventende kunder vil blive mødt af et speak, som fortæller om muligheden for at blive ringet op, hvis de indtaster deres telefonnummer. Indtaster en kunde sit nummer, vil I efterfølgende få en melding om, at den pågældende kunde vil ringes op på det indtastede nummer.

Funktionen kan også aktiveres uden for jeres normale åbningstid, så I den efterfølgende dag kan kontakte kunderne.

Medarbejderinfo

Det er muligt at tilføje valgfrie informationer ved hver medarbejder i kontaktbogen på Myfone.dk.

Det kan fx være, hvilken afdeling de tilhører, hvilke kompetencer medarbejderne besidder, hvilke ansvarsområder de har, hvem der er backup i ferieperioder osv. I kan tilføje alle de informationer, I har behov for.

I kan løbende ændre informationerne, hvis der fx sker organisationsændringer, hvor det er nødvendigt at ændre tilhørsforhold.

Storskærm

Med vores storskærmsløsning kan I få vist relevante informationer, såsom antal ventende i kø, hvilke medarbejdere der er tilmeldt køérne, svartid, antal mistede opkald, længst i kø, medarbejdernes tilgængelighed og meget mere...

Med alle disse informationer lige ved hånden, har I de bedste betingelser for at allokere de rette ressourcer og derved optimere jeres kundehåndtering.

Opsætningen kan nemt ændres via drag and drop, så I altid har en skræddersyet visning, der passer til de enkelte afdelingers behov.

Fax

Med vores online faxløsning er det slut med den traditionelle fysiske faxmaskine, som både er dyr og optager plads på kontoret.

Indgående faxbeskeder modtager I som PDF-filer via email. Hvis I vil sende en fax som PDF, kan dette gøres direkte fra jeres mailsystem.

Vores faxløsning er også billigere for jeres virksomhed, da I kun betaler en lav takst for afsendelse af faxbeskeder.

Se hvordan Troldtekt bruger den udvidede funktionalitet Flexfone tilbyder