Myfone app til iOS og Android

Alle dine telefunktioner lige ved hånden.

Exchange integration

Myfone app'en understøtter Exchange. Det betyder, at dine kollegaer kan give tilladelse til, at du kan se deres Outlook-kalender i Myfone app'en.

Profiler

Du kan nemt skifte din Myfone profil manuelt eller blot lade Automatisk profilskifte optimere din daglige kommunikation.

Køér

Log nemt af og på virksomhedens køer. Den visuelle oversigt viser dig nemt, hvilke af dine kollegaer der betjener virksomhedens køer.

Visuel telefonsvarer

Med vores visuelle telefonsvarer får du mulighed for både at aflytte, spole, slette og få tilsendt beskederne direkte på e-mail og sms.

Exchange integration

Myfone app'en understøtter Exchange. Det betyder, at dine kollegaer kan give tilladelse til, at du kan se deres Outlook-kalender i Myfone app'en.

Køér

Log nemt af og på virksomhedens køer. Den visuelle oversigt viser dig nemt, hvilke af dine kollegaer der betjener virksomhedens køer.

Myfone app'ens hjemskærm indeholder forskellige widgets, som f.eks. aftaler i din Outlook kalender, ringeprofiler, køer og visuel telefonsvarer

Profiler

Du kan nemt skifte din Myfone profil manuelt eller blot lade Automatisk profilskifte optimere din daglige kommunikation.

Visuel telefonsvarer

Med vores visuelle telefonsvarer får du mulighed for både at aflytte, spole, slette og få tilsendt beskederne direkte på e-mail og sms.

feature-omstil-opkald-iphone@2x

Omstil opkald

Med Myfone app'en kan du nemt omstille et opkald, så dine kunder altid får den hjælp, de har brug for. Omstillingen foretages nemt og hurtigt, og du vælger selv, om omstillingen skal foretages direkte eller overvåget.

Ved en overvåget omstilling giver du dine kunder en god oplevelse, fordi du kan sikre, at din kollega er forberedt - før opkaldet omstilles.

Se ringestatus på kollegaer i Myfone app'en kontaktbog. Du kan også se deres Outlook aftaler og ringe til dem.

Status på kollegaer

Myfone app'ens intelligente kontaktbog kombinerer dine eksisterende kontakter med dine kolleger, så du har alle dine kontakter samlet ét sted.

Du får et komplet overblik over alle dine kontakter, så du nemt og hurtigt kan få fat på lige netop den person, du ønsker. Du kan se, hvor dine kollegaer befinder sig, og om en kollega er ledig til at modtage dit opkald.

Med Myfone kan du indstille dine ringeprofiler så du bestemmer hvordan dine indgående og udgående opkald skal opføre sig.

Bestem selv, hvornår du er ledig

Du kan nemt skifte din Myfone profil på farten eller blot lade automatisk profilskifte optimere din daglige kommunikation.

Automatisk profilskifte kan ændre din profilstatus efter din Outlook-kalender, så du sikrer, at du ikke bliver forstyrret i et møde eller misser et opkald på din bordtelefon, når du er på farten.

Se hvilke agenter der er tilmeldt en kø. Du kan også tilmelde dig en kø med hvilken som helst af dine enheder.

Virksomhedens køer

Tilmeld og afmeld dig nemt på virksomhedens køer. Den visuelle oversigt viser dig hurtigt, hvilke af dine kollegaer der betjener virksomhedens køer.

Har du både en bordtelefon og mobiltelefon, kan du selv vælge, om det er bord- eller mobiltelefonen, du tilmelder eller afmelder en kø.

Aflyt din telefonsvarer direkte i Myfone appen

Visuel telefonsvarer

Slut med at bruge penge på at ringe op til en tastemenu for at høre dine telefonsvarerbeskeder.

Vi giver dig adgang til en overskuelig indbakke, der indeholder alle dine beskeder. Du kan nemt aflytte dem, spole frem og tilbage, slette eller ringe tilbage.

Hele virksomhedens telefoni

4 platforme fyldt med funktionalitet

family@2x

 

Bestil et telefonitjek

Myfone - nu også i Microsoft Teams

Vi har gjort Myfone til en integreret del af Teams, så du kan styre din daglige telefoni direkte i din Teams-klient. Her har du mange af vores telefunktioner lige ved hånden og sammen med softphonen i Teams, fuldendes jeres samarbejde.

Læs mere om myfone i teams
Appsource

Mest stillede spørgsmål

Hvor kan man hente Myfone app'en?

Vores Myfone applikation kan hentes i Apples App Store & Androids Google Play. Det nemmeste er, at gå op i søgefeltet og skrive "Myfone" og dernæst trykke på app'en. App'en bliver automatisk downloadet, hvor den efterfølgende installerer sig selv.

Hvilke smartphones kan bruge Myfone app'en?

iOS 10.0 eller en nyere version. Ældre versioner af iOS er ikke kompatible med alle app'ens funktioner.

Android 5.0 eller en nyere version. Ældre versioner af Android er ikke kompatible med alle app'ens funktioner.

Hvad koster Myfone app'en?

App'en er gratis og kan downloades i Apples App Store & Google Play.

Koster det ekstra at benytte sig af Myfone app'en?

Nej, det koster ikke ekstra at benytte Myfone app'en. Du skal dog være opmærksom på forbruget af data, som er ca. 10MB om måneden ved normalt brug.

Kan alle få en bruger til Myfone app'en?

Du skal være kunde hos Flexfone for at bruge Myfone app'en. Derudover skal du have en Myfone bruger, som kan oprettes på www.myfone.dk, hvor du klikker på ”Ny bruger” og indtaster dit telefonnummer. Herefter bliver du ringet op og får en firecifret kode, som du skal benytte ved første log ind.

Er der forskel på Myfone app'en til iOS og Android?

Nej, funktionalitet og design er ens, om du bruger den ene eller den anden smartphone.

Kræver det nogen form for installation på min telefon?

Når du har downloadet app'en i Apples App store eller via Google Play, og den dernæst er installeret, så vil app'en være helt klar til brug.

Hvilken mobildataforbindelse skal jeg som minimum have for at bruge Myfone app'en?

Det er ikke et krav, at du har 3G/4G dækning på din telefon for at benytte Myfone app'en. Du skal dog være opmærksom på, at telefonen skal have adgang til enten EDGE, GPRS eller Wi-Fi for at hente data. App'ens opkaldsfunktioner kan ikke bruges over EDGE, da EDGE ikke tillader samtaler og dataforbrug på samme tid. Vi anbefaler dog, at du som minimum har 4G på din smartphone, så du får den bedste brugeroplevelse.

Hvor meget data kræver app'en?

Vores Myfone app har et meget lille databrug, men det påvirkes naturligvis af, hvor meget du bruger den. Hvis du bruger den regelmæssigt, vil den cirka bruge 10MB. pr. måned.

Kan jeg med fordel købe mig en datapakke og benytte den?

Det er muligt at tilkøbe en datapakke, hvis du fx går meget på nettet med din smartphone. Dermed er du sikret en fast mængde data hver måned til en fast pris.

Ringer jeg ud via IP (softphone) med Myfone app'en?

Vi benytter TDC som vores netværksleverandør. Det betyder, at du bruger deres mobil GSM netværk, hvad enten du ringer fra app'en eller fra telefonens egen opkaldsfunktion.

Kan jeg bruge Myfone app'en i udlandet?

Nej, det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at benytte vores Myfone app i udlandet.

Er taksten den samme om man bruger app'en eller ej?

Taksten er helt den samme, og har du en mobilpakke, vil app'en naturligvis benytte den.

Når folk ringer til min mobil, åbner app'en så af sig selv?

Nej, det er desværre ikke muligt at få den til at åbne automatisk. Både i Android OS & iOS skal du blot trykke dig ud af opkaldsskærmen, ved hjælp af "hjemmeknappen", og derefter gå ind i app'en. Det kan kun fungere på denne måde, da man ikke må skifte den originale "kaldsfunktion" ud.

Skal jeg stadig bruge de gamle tastekoder?

Nej, vi har pakket de traditionelle tastekoder ind i simple genveje, så du kan aktivere funktionerne med bare få klik. De gamle tastekoder ligger dog stadigvæk i vores system, så hvis du ikke ønsker at benytte app'en, eller ikke har mulighed for det, så kan du stadigvæk bruge de gamle tastekoder.