Flexfone CallAI
Gør jeres kundedialog smartere med AI-drevet telefoni
Få det bedste fundament for god kundeservice og konverterende salgsopkald vha. AI, der guider jeres medarbejdere og leverer indsigt på baggrund af data.
Flexfone CallAI-platformen er fleksibel og kan skræddersys til netop jeres branche og forretningsbehov.

Spar tid og penge med Flexfone CallAI
Sådan virker Flexfone CallAI trin for trin

Samtale optages
Mens medarbejderen har et telefonopkald eller et møde, bliver samtalen optaget.

Optagelsen analyseres
En eller flere AI-agenter analyserer optagelsen ud fra hver deres fokusområde.

Værdifuld indsigt
AI-agenterne samler og strukturerer data og fremhæver keywords og resultat af samtalen.

Samles i dashboard
Alle analyserede data samles i et dashboard, der fremhæver sammenhænge og tendenser.

Samtaler og møder optages
Lad Flexfone CallAI tage noterne, holde styr på opgaverne og sende referater…
Uanset om det er et telefonopkald, et onlinemøde eller et fysisk møde med CAllAI aktiveret, sørger systemet for automatisk at optage samtalen. Optagelsen danner grundlaget for både noter, referater og analyser.
Medarbejderen slipper fo at afbryde samtalen for at tage noter og kan i stedet lytte og være til stede i samtalen. Optagelserne gemmes naturligvis altid i overensstemmelse med GDPR, og du bestemmer selv, hvor længe optagelserne skal gemmes.
Brug tiden på det, der er vigtigt
Lad Flexfone CallAI tage noterne, holde styr på opgaverne og sende referater…
- så kan du være til stede i samtalen eller mødet og arbejde videre bagefter.
Slip for at jonglere mellem at lytte, skrive og holde styr på både deltaljer og overblik. Her bliver alt dokumenteret for dig, og når opkaldet eller mødet slutter, har du allerede overblikket og en plan for hvilke punkter, der skal følges op på efter samtalen.


Byg skræddersyede
dashboards og playbooks
Få overblik, struktur og indsigt - og få det fulde potentiale ud af hvert opkald
Flexfone CallAI gør det muligt at designe tilpassede dashboards og playbooks, der understøtter alt fra salgs- og kundeservicecoaching til strategiimplementering og compliance.
Med realtidsanalyse og automatisk opkaldsopsummering får du konkret indsigt i, hvad der driver kundens beslutning – direkte integreret i dit CRM.
Uanset om du vil styrke konverteringen, forbedre coaching eller sikre ensartede kundeoplevelser, giver Flexfone CallAI dig de værktøjer, du har brug for – baseret på virkelige samtaler og værdifuld indsigt.
Til alle brancher og funktioner
Flexfone CallAI støtter jer i vigtige samtaler uanset branche og funktion
Gode samtaler driver forretning - hvad enten det er med kunder, kolleger, patienter, klienter eller samarbejdspartnere. Flexfone CallAI hjælper dig med at holde fokus, mens den tager noter og opsummerer det vigtigste for dig.
Uanset branche, rolle eller samtaletype vil dette AI-redskab frigøre tid og sikre, at intet vigtigt går tabt - så du kan fokusere på relationen, ikke referatet.
- Kontakt os endelig, så vi kan tale jeres behov igennem. Du kan også få mere inspiration på vores branchesider om, hvordan CallAI kan bruges af en kundeserviceafdeling, revisorer eller advokater.


Datasikker og i
overensstemmelse med GDPR
Med Flexfone CallAI er I garanteret GDPR-sikker lagring i EU
Bearbejdelsen af data er i overensstemmelse med GDPR-lovgivning, hvilket er vigtigt, fordi samtaler og møder kan indeholde forskellige personoplysninger, som fx e-mailadresser og navne.
Al data indsamlet med Flexfone CallAI opbevares i Frankrig. Der benyttes ikke underdatabehandlere med ejerskab eller placering uden for EU.
Fleksible AI-pakker til enhver virksomhed, branche og funktion
Ikke alle virksomheder arbejder på samme måde. For nogle handler det om at sikre struktur og opfølgning på
mange telefonopkald, mens andre har brug for referater fra videomøder eller effektiv opfølgning på fysiske møder.
For ledere kan indsigt og overblik over dialogerne være afgørende for at udvikle teamet og styrke resultaterne.
Med CallAI vælger I kun de pakker, der giver mening – fleksibelt og enkelt.

Vælg en eller flere pakker
Sammensæt CallAI, så det passer til
jeres måde at arbejde på – I vælger
de pakker, der skaber værdi for jer.

Skalér efter behov
Din AI-assistent samler og opsummerer alle dine samtaler og møder ét sted og giver dig referat, opfølgningspunkter og aftaler.

Betal kun for værdien
I betaler kun for de pakker, I har
brug for, og som gavner jeres
forretning.
Prisen på intelligent kundekontakt
Med Flexfone CallAI kan I vælge de pakker, der giver mening for netop jeres forretning - kombinere dem, så hver medarbejder får præcis den pakke, der bedst understøtter arbejdet.




