Quality of Service

I får en prioriteret linje, så jeres telefoni altid er sikret den nødvendige kapacitet.

24 timers døgnservice

I får en ekstra sikkerhed med en 24 timers døgnservice, så I altid er i trygge hænder.

God infrastruktur

I får et stabilt internetprodukt med en oppetid på 99,9 %.

ip telefoni

IP-telefoni

IP-telefoni er en integreret del af vores kommunikationsløsning. Derfor stiller vi store krav til vores internet, så telefonien altid er garanteret den nødvendige kapacitet og stabilitet.

Vi vil derfor anbefale, at I samler jeres telefoni og internet hos Flexfone, så I altid har krystalklar lyd, når I taler i telefon.

arbejdsstationer

Arbejdsstationer

Myfone app'ens intelligente kontaktbog kombinerer dine eksisterende kontakter med dine kolleger, så du har alle dine kontakter samlet ét sted.

Du får et komplet overblik over alle dine kontakter, så du nemt og hurtigt kan få fat på lige netop den person, du ønsker. Du kan se, hvor dine kollegaer befinder sig, og om en kollega er ledig til at modtage dit opkald.

driftssikker

Driftssikker

Internet fra Flexfone er både driftssikker og stabilt. Vi håndterer jeres internet på sikrede interne servere, som løbende bliver opdateret med den nyeste hardware og software.

Dermed er I altid sikret, at jeres internetforbindelse har de bedste betingelser.

virksomhedens koeer

Wi-Fi

Med internet fra Flexfone kan jeres mobiltelefoner og bærbare computere logge på det trådløse netværk, så I sparer på dataforbruget.

Bruger I jeres mobiler og bærbare computer uden for virksomheden, kan I vælge telefoni fra Flexfone med op til 4G+ hastigheder på Danmarks bedste netværk.

danmark-kort

Et stærkt netværk

99,9% oppetid
tdc-nets

Vores internetforbindelser leveres som fiber eller kobber via TDC. Med denne samarbejdspartner kan vi levere et sikkert og stabilt internetprodukt med en oppetid på hele 99,9 %.

Samtidig dækker TDC langt størstedelen af det danske land - og derfor er vi også sikre på, at vi kan få en internetforbindelse ud til jer.

Saml internet og telefoni hos Flexfone

Den perfekte kombination

FÅ ET SAMLET TILBUD

Mest stillede spørgsmål

Hvad er forskellen på xDSL og Fiber?

xDSL kører på de klassiske kobberlinjer, som findes i de fleste ejendomme i Danmark. Forbindelsernes hastighed varierer meget, og ofte er downloadhastigheden markant højere end uploadhastigheden. Fiber er en nyere teknologi, som kører synkront, hvilket vil sige, at man med en fiberforbindelse har den samme download- og uploadhastighed, fx 100/100 Mbit. Fiberforbindelser er mere stabile og fås typisk med højere hastigheder end xDSL-forbindelser.

Kan alle få en fiberforbindelse?

Som udgangspunkt kan alle få en fiberforbindelse. Det er dog langt fra alle lokationer, der har gravet det ned i forvejen. Lokationer uden en nedgravet fiberforbindelse skal først have gravet fiberkabler ned, hvilket er muligt langt de fleste steder.

Kan alle få xDSL?

Cirka 80% af Danmarks private og erhvervsejendomme har i dag indlagt kobber. Hastighederne kan dog variere meget - alt efter hvilken type kobberledning der er forbundet til ejendommen, samt hvor tæt/langt væk man er lokaliseret fra en central.

Hvem står for service/support og vagtordning?

Forhandleren står for support af jeres internetforbindelse. Måtte der ske en fejl, som forhandleren ikke kan løse, står vi naturligvis til rådighed med fejlretning. Vores support kan kontaktes på 86 51 51 51, og vores vagtservice kan kontaktes på +45 92 15 15 15 uden for normal åbningstid.

Hvor lang leveringstid er der på xDSL?

Leveringstiden på xDSL er typisk 5-15 dage.

Hvor lang leveringstid er der på Fiber?

Leveringstiden på fiberforbindelser kan variere mellem 4-12 uger. Det afhænger ofte af, om der skal udføres gravearbejde i forbindelse med installationen.

Hvordan får jeg internet fra Flexfone?

Internetforbindelsen bliver leveret via en lokal forhandler for at sikre, at I altid har en kontaktperson i nærområdet. I kan henvende jer via Flexfones kontaktformular, hvorefter I hurtigst muligt bliver kontaktet af en forhandler, der kan bestille den rette internetforbindelse til jer. I kan også ringe på 86 51 51 51.

Hvem installerer internetforbindelsen?

Dette kan I enten selv gøre, og ellers kan jeres forhandler gøre det for jer.

Kan man køre IP telefoni over internettet fra Flexfone?

Ja, det kan I. Med telefoni fra Flexfone har I den store fordel, at udstyret har en port udelukkende til telefonien. Dette er med til at sikre, at samtalekvaliteten altid er i top. Dette kaldes Quality of Service og gør, at telefonerne altid har førsteprioritet, når de benyttes. Porten til telefonien kører også på et lukket kredsløb, så linjen er helt sikker.