Under et aktivt opkald kan receptionisten klikke ind på den medarbejder, som opkaldet skal viderestilles til og udføre både direkte og overvåget omstilling til vedkommende.
Under et aktivt opkald kan receptionisten klikke på den medarbejder, som opkaldet skal omstilles til og lave enten en direkte eller overvåget omstilling til vedkommende.

I mange virksomheder er der medarbejdere, som visiterer de indgående kald og beslutter hvem, der er den rette modtager af kaldet. Dertil er omstilling af opkald en nødvendighed.

Med overvåget omstilling får kunden en god oplevelse, da man sikrer, at medarbejderen er forberedt på opkaldet. Man kan nemlig sætte medarbejderen ind i situationen før kaldet omstilles.

Man kan også lave en direkte omstilling f.eks. for at betjene kunden hurtigere eller blot tilføje en kollega til samtalen, så man i fællesskab kan hjælpe kunden.

Derudover kan receptionisten via Myfone.dk også let sende en SMS eller e-mail til en bestemt medarbejder, hvis de f.eks. har en gæst, der venter i receptionen.