Om etrack1

etrack1 er et danskudviklet cloudbaseret ticketsystem, der hjælper virksomheder med at opnå en effektiv drift af deres kundeserviceafdeling. Systemet kan automatisere og forenkle en lang række manuelle arbejdsopgaver, så man opnår en hurtigere behandlingstid, mindsker fejl og får færre kundehenvendelser. Integrationen mellem etrack1 og Flexfone skaber en samlet omnichannel-løsning til det moderne kundecenter uanset branche.

Forbindelser mellem Flexfone og etrack1

connect

Automatisk søgning i etrack1 ved opkald

Når et opkald besvares, laves der en automatisk søgning i etrack1 på det telefonnummer, der ringer eller data, som kunden selv har indtastet (f.eks. kundenummer). På den måde har medarbejderen det perfekte overblik og udgangspunkt for at kunne give den bedste kundeoplevelse.

connect

Foretag opkald i etrack1 gennem Flexfone

Hvis der er brug for opfølgning eller en kunde har bedt om at blive ringet op, kan medarbejderen foretage opkaldet direkte fra etrack1 gennem Flexfones telefoniløsning.

Over 3000 virksomheder er allerede skiftet til Flexfone

Få et telefonitjek
Eller bliv kontaktet