Om Zendesk
Hvis du bruger Zendesk og har Flexfone, kan dine supportmedarbejdere med denne integration spare værdifuld tid. Appen åbner automatisk indgående og udgående opkald og viser opkaldsnavnet, organisationen og telefonnummeret på eksisterende brugere og deres tickets i din Zendesk Support.
Du kan klikke på en ticket for at tilføje en intern note med detaljer fra opkaldet, herunder kundetelefonnummer, tidspunkt for opkaldet, medarbejderens lokalnummer, opkaldsvarighed osv. Eller du kan oprette en ny ticket og profil til nye kunder med blot et enkelt klik.
Forbindelser mellem Flexfone og Zendesk
![connect connect](https://www.flexfone.dk/hs-fs/hubfs/connect.png?width=60&height=60&name=connect.png)
Se, hvem kunden er
Finder automatisk kunden i jeres Zendesk ud fra telefonnummeret, der ringer.![connect connect](https://www.flexfone.dk/hs-fs/hubfs/connect.png?width=60&height=60&name=connect.png)
Hurtig adgang
Med et klik på kundens navn, får du hurtigt adgang til kundens profil i Zendesk.![connect connect](https://www.flexfone.dk/hs-fs/hubfs/connect.png?width=60&height=60&name=connect.png)
Nem tickethåndtering
Opret eller rediger en eksisterende ticket med detaljer fra kundens henvendelse.
![Se kontaktinformationer ved indgående opkald i Zendesk med en integration til Flexfone. Se kontaktinformationer ved indgående opkald i Zendesk med en integration til Flexfone.](https://www.flexfone.dk/hs-fs/hubfs/Zendesk-integration-ny.png?width=1140&height=856&name=Zendesk-integration-ny.png)