optag-samtaler copy 2

Med Flexfone får I mulighed for at optage indgående og udgående opkald.

Når I benytter Flexfones Optag samtale-modul i jeres kaldsflow, kan I give jeres kunder muligheden for at give accept til optagelse eller frasige sig det gennem tastetryk. Modulet, Optag samtale, kan sættes foran alle andre moduler i Flexfones kaldsflow, så I får det telefonsystem, der passer bedst til jeres virksomhed.

Den enkelte medarbejder har også mulighed for at optage enkelte samtaler ved hjælpe af stjernekode *7 - uanset hvilken enhed opkaldet foregår på.

 

Skab værdi med jeres optagede opkald

Når I vælger at optage jeres samtaler, får I en lang række muligheder, da I kan analysere medarbejdernes opkald.

Dette er især værdiskabende for virksomheder, som har salgs- og kundeserviceafdelinger, hvor det kan være relevant at gennemgå tidligere opkald med henblik på løbende optimering.

For at skabe endnu mere værdi på baggrund af optagede samtaler, tilbyder Flexfone en telefoniintegration til Capturi - skandinaviens førende Conversational Insights-platform. Capturi hjælper virksomheder med at analysere de optagede samtaler, så virksomhederne opnår et bedre indblik i medarbejdernes samtaleteknikker, virksomhedens coaching om meget mere.