Om Salesforce
Salesforce er en af verdens førende CRM-platforme, der hjælper virksomheder med at holde styr på kunderelationer, salg, marketing og kundeservice ét samlet sted.
Med Salesforce kan virksomheder opbygge tættere relationer til deres kunder ved at samle al relevant data og interaktion ét sted. Det skaber overblik, effektiviserer arbejdsprocesser og gør det muligt at yde en mere personlig og målrettet kundeservice.
Med integrationen til Flexfone bliver også telefonien en del af løsningen, idet du får automatisk opkaldslogning og kontaktvisning - det giver et komplet overblik, en mere effektiv arbejdsdag og det bedste fundament for god kundeservice.
Integrationen sikrer samspil mellem virksomhedens telefoni og CRM-system. Det er en fordel for medarbejdere, der sparer tid og hurtigt og nemt får et overblik over, hvem der ringer. Det giver samtidig kunderne en god oplevelse, når medarbejderen har alle relevante informationer tilgængelig fra opkaldets start.
Forbindelser mellem Flexfone og Salesforce

Automatisk opkaldslogning
Alle opkald til og fra Flexfone-løsningen registreres automatisk på relevante kontakter i Salesforce.

Popup ved opkald
Ved opkald vises en popup med kundens engagement, selv hvis Salesforce ikke er åbent i forvejen.

Ring op med et enkelt klik i Salesforce
Via et enkelt klik i Salesforce (eller en tilpasset knap som fx F10) kan man ringe direkte til kunden.
