Lad os tage en snak på 86 51 51 51 eller Bliv kontaktet
Kundelogin
myfone.dk
søg
FLEXFONE
  • TELEFONI
    • Myfone Online omstillingsbord til håndtering af opkald.
    • Myfone-appOmstil opkald på farten via Myfone-appen.
    • BordtelefonOpsæt og brug jeres bordtelefoner online.
    • Microsoft TeamsTelefoni integreret i Teams.
    • WallboardLive opkaldsstatistik på jeres eget Wallboard.
      • Alle funktioner
      • Busylight
      • Softphone
      • Integrationer
      • Materialer
      • Priser
  • OM FLEXFONE
    • Om Flexfone
    • Kundecases
    • Kvalitet og stabilitet
    • Medarbejdere
    • Forhandler
    • Blog
    • Jobs
    • Ofte stillede spørgsmål
  • KONTAKT
Tag telefonitesten
  • TELEFONI
    • Myfone
    • Myfone-app
    • Bordtelefon
    • Microsoft Teams
    • Wallboard
    • Alle funktioner
    • Busylight
    • Softphone
    • Integrationer
    • Materialer
    • Priser
  • OM FLEXFONE
    • Om Flexfone
    • Kundecases
    • Kvalitet og stabilitet
    • Medarbejdere
    • Forhandler
    • Blog
    • Jobs
    • Ofte stillede spørgsmål

Webopslag

Slå telefonnumre op i eksterne systmer 

Webopslag er et stærkt værktøj til medarbejderne, der f.eks. besvarer opkald fra kunder. Når du benytter Myfones softphone, kan du både manuelt eller automatisk slå telefonnumre op i jeres andre systemer for lynhurtigt at få de nødvendige informationer om kunden, der ringer. På den måde sparer du både tid og unødvendige klik.

gif-autoopslag

Automatisk webopslag

Har du aktiveret automatisk webopslag, laves der et opslag i dit valgte system med det samme, du besvarer et opkald.

Du slipper altså for både at skifte mellem faner/systemer, og du slipper for at klikke dig frem til de relevante oplysninger.

Du har også mulighed for at tilføje flere eksterne systemer, så der foretages mere end ét webopslag, når du besvarer opkaldet.

Manuelt-webopslag

Manuelt webopslag

Det manuelle webopslag er for dig, der ikke har brug for, at der laves et webopslag, hver gang du besvarer et opkald.

Du har i stedet mulighed for manuelt at lave et webopslag i dit ønskede system via opkaldsboksen på Myfone. Med kun to klik slår du nummeret op i det eksterne system.

Du kan lave et manuelt webopslag via Myfone på et hvilket som helst tidspunkt under et igangværende opkald.

Brugerens valg

Den teleansvarlige kan tilføje webopslag for hele virksomheden, hvorefter den enkelte medarbejder har mulighed for selv at vælge, hvordan de ønsker at bruge webopslaget i Myfone - enten manuelt eller automatisk.

Du kan også benytte en kombination, hvor du f.eks. har et automatisk webopslag til virksomhedens CRM-system og et manuelt webopslag til jeres økonomisystem, som du kan benytte, når det er nødvendigt.

hubspot-webopslag
bookingstudio
    Se alle funktioner

    Se hvordan GRAM
    bruger funktionerne


    Over 3000 virksomheder er allerede skiftet til Flexfone

    Bestil et telefonitjek
    Eller bliv kontaktet
    • Produkt
      • Myfone
      • Myfone App
      • Bordtelefon
      • Microsoft Teams
      • Wallboard
      • Alle funktioner
      • Busylight
      • Softphone
      • Integrationer
      • Materialer
      • Priser
    • Om flexfone
      • Kontakt os
      • Om Flexfone
      • Medarbejdere
      • Forhandlernetværk
      • Job hos Flexfone
      • Kundecases
      • Privatlivspolitik
      • Cookiepolitik
      • Ofte stillede spørgsmål
      • Download
      • Whistleblowerordning

    Kontakt

    Flexfone A/S

    Danmarksvej 26

    8660 Skanderborg

    Tlf: 86 51 51 51

    info@flexfone.dk

    CVR: 34042985

    Hold øje med os

    Produktnyheder Linkedin Youtube Blog
    Nyhedsbrev
    Se driftsstatus
    • Godt at vide
      • ISDN lukker
      • Hvad er en PBX?
      • Hvad er IP-telefoni?
      • Hvad er VOIP?
      • Hvad er IVR?
      • Hvad er SIP Trunk?

    flexfone-logo-color-copyright
    © Flexfone A/S 2011 - 2025
    gazelle-2018
    gazelle-2017
    flexfone-gazelle
    AAA