Flexfone CallAI
Gør jeres kundedialog smartere med AI-drevet telefoni
Få det bedste fundament for god kundeservice og konverterende salgsopkald vha. AI, der guider jeres medarbejdere og leverer indsigt på baggrund af data.
Flexfone CallAI-platformen er fleksibel og kan skræddersys til netop jeres branche og forretningsbehov.

Spar tid og penge med Flexfone CallAI
Sådan virker Flexfone CallAI trin for trin

Samtale optages
Mens medarbejderen har et telefonopkald, bliver samtalen optaget.

Optagelsen analyseres
En eller flere AI-agenter analyserer optagelsen ud fra hver deres fokusområde.

Værdifuld indsigt
AI-agenterne samler og strukturerer data og fremhæver keywords og resultat af samtalen.

Samles i dashboard
Alle analyserede data samles i et dashboard, der fremhæver sammenhænge og tendenser.
Byg skræddersyede
dashboards og playbooks
Få overblik, struktur og indsigt - og få det fulde potentiale ud af hvert opkald
Flexfone CallAI gør det muligt at designe tilpassede dashboards og playbooks, der understøtter alt fra salgs- og kundeservicecoaching til strategiimplementering og compliance.
Med realtidsanalyse og automatisk opkaldsopsummering får du konkret indsigt i, hvad der driver kundens beslutning – direkte integreret i dit CRM.
Uanset om du vil styrke konverteringen, forbedre coaching eller sikre ensartede kundeoplevelser, giver Flexfone CallAI dig de værktøjer, du har brug for – baseret på virkelige samtaler og værdifuld indsigt.


Brug tiden på det, der er vigtigt
Lad Flexfone CallAI tage noterne, holde styr på opgaverne og sende referater…
- så kan du være til stede i samtalen og arbejde videre bagefter.
Slip for at jonglere mellem at lytte, skrive og holde styr på både deltaljer og overblik. Her bliver alt dokumenteret for dig, og når opkaldet slutter, har du allerede overblikket og en plan for hvilke punkter, der skal følges op på efter samtalen.
Til alle brancher og funktioner
Flexfone CallAI støtter jer i vigtige samtaler uanset branche og funktion
Gode samtaler driver forretning - hvad enten det er med kunder, kolleger, patienter, klienter eller samarbejdspartnere. Flexfone CallAI hjælper dig med at holde fokus, mens den tager noter og opsummerer det vigtigste for dig.
Uanset branche, rolle eller samtaletype vil dette AI-redskab frigøre tid og sikre, at intet vigtigt går tabt - så du kan fokusere på relationen, ikke referatet.
- Kontakt os endelig, så vi kan tale jeres behov igennem.


Datasikker og i
overensstemmelse med GDPR
Med Flexfone CallAI er I garanteret GDPR-sikker lagring i EU
Bearbejdelsen af data er i overensstemmelse med GDPR-lovgivning, hvilket er vigtigt, fordi samtaler og møder kan indeholde forskellige personoplysninger, som fx e-mailadresser og navne.
Al data indsamlet med Flexfone CallAI og Flexfone AI Assistent opbevares i Frankrig. Der benyttes ikke underdatabehandlere med ejerskab eller placering uden for EU.
Add on: Flexfone AI Meeting Assistant
Som et add on til Flexfone CallAI tilbyder vi Flexfone AI Meeting Assistant - med den har du ikke blot AI med under opkald, men også på alle dine onlinemøder.

Deltager på dine møder
Din AI-assistent deltager automatisk på dine onlinemøder og giver de andre mødedeltagere besked i forvejen.

Tager referat
Din AI-assistent samler og opsummerer alle dine samtaler og møder ét sted og giver dig referat, opfølgningspunkter og aftaler.

Synkroniserer med dit CRM
AI-Assistant kan integreres med en lang række CRM-systemer, så referarter, aftaler osv. automatisk samles i dit foretrukne system.


Prisen på intelligent kundekontakt
Nedenfor kan du se, hvad Flexfone CallAI koster. Flexfone AI Meeting Assistant er et tilkøb til Flexfone CallAI.

